Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Floristų ir ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo praktinio mokymo užsiėmimai

JUNGTINIS PROJEKTAS „ĮGYK PRAKTINIŲ ĮGŪDŽIŲ SEKTORINIAME PRAKTINIO MOKYMO CENTRE!“ 

FLORISTŲ IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO PEDAGOGO PADĖJĖJO PRAKTINIO MOKYMO UŽSIĖMIMAI

 

Įgyvendinant jungtinio projekto „Įgyk praktinių įgūdžių sektoriniame praktinio mokymo centre!“ (Nr. 10-025-J-0001-J02-00025) veiklas, Zarasų profesinės mokyklos mokiniai pagal Floristo ir Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo modulinę profesinio mokymo programas 2024 m. vasario 5-9 d. mokėsi Vilniaus paslaugų verslo profesinio mokymo centre. Sėkmingai užbaigusius mokymo užsiėmimus, Centro direktorė Daiva Motiejūnaitė-Minkauskė nuoširdžiai pasveikino bei įteikė praktinio mokymo pažymėjimus.

Floristo specialybės praktinius užsiėmimus vedė profesijos mokytoja Virginija Miselienė. Šie užsiėmimai vyko pagal modulio „Interjero ir eksterjero floristinio apipavidalinimo projektavimas ir projekto įgyvendinimas“. Mokinės analizavo interjero stilius ir jų savybes, projektavo interjero floristines detales, taikė natūralių ir tvarių medžiagų naudojimą interjero floristinėse kompozicijose, išsamiai dirbo ties interjero ir eksterjero floristinių kompozicijų ir objektų kompozicijomis ir objektais, taip pat floristinių objektų, skirtų konkrečiai aplinkai eksponavimu ir įrengimu kaip projekto pateikimu užsakovui. Mokinės su džiaugsmu pristatė sukurtus darbus Centro bendruomenei, taip pat dalinosi įspūdžiais ir gera nuotaika.

Tuo tarpu Ikimokyklinio ugdymo pedagogo padėjėjo specialybės praktinius užsiėmimus vedė profesijos mokytojos Sonata Švabauskienė ir Audrė Gaidelienė. Užsiėmimai vyko pagal modulį - Pagalba ikimokyklinio ugdymo pedagogui vykdant ugdomąją veiklą. Užsiėmimų turinys buvo orientuotas į Integruotą ugdymą. Palaipsniui buvo išanalizuoti ypatingų vaikų, kurčiųjų ir neprigirdinčių, aklųjų ir silpnaregių bei intelekto sutrikimą turinčių vaikų ugdymo atvejai. Atitinkamai buvo praktikuojama, kaip sudaryti negalios ir sutrikimų klasifikaciją ir lentelę, kurti metodinę medžiagą ypatingų vaikų ugdymui. Užsiėmimų rezultatai atsispindėjo mokinių pristatyme, kuriame buvo pateiktas visas mokymų turinys refleksijos formatu.

  atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema      

Išsaugoti
Sausainiukų nustatymai
Naudojame slapukus siekdami užtikrinti, kad mūsų svetainėje gautumėte geriausią patirtį. Jei atsisakysite slapukų naudojimo, ši svetainė gali neveikti taip, kaip tikėtasi.
Sutinku
Nesutinku
Plačiau
Statistikos slapukai
Google Analytics
Sutinku
Nesutinku
Funkciniai slapukai
Cloudflare
Sutinku
Nesutinku
Adform
Sutinku
Nesutinku