4.2.3. Mokslo metų trukmė, atostogos, įstaigos darbo laikas.
2021 - 2022 m. m. TRUKMĖ
Ugdymo procesas skirstomas pusmečiais.
Mokiniams, turintiems pagrindinį išsilavinimą ir siekiantiems vidurinio išsilavinimo:
KURSAS
I pusmetis
II pusmetis
I
2021-09-01 2022-01-31
2022-02-01 2022-06-22 (185 d.)
II
2021-09-01 2022-01-31
2022-02-01 2022-05-23 (163 d.)
Mokiniams, turintiems vidurinį išsilavinimą:
KURSAS
I pusmetis
II pusmetis
I
2021-09-01 2022-01-31
2022-02-01 2021-06-23 (186 d.)
II
2021-09-01 2022-01-31
2022-02-01 2020-05-31
III
2021-09-01 2022-01-31
2022-02-01 2021-06-22
Tęstinio mokymo grupėms suteikiamos rudens, žiemos ir pavasario atostogos
Mokykla dirba penkias dienas per savaitę, pamokos pradedamos 8.00 val. Pamokos trukmė - 45 min.; Tęstinio mokymo programų mokiniams pamokos gali prasidėti 9.00
Praktinis mokymas vyksta trimis pamainomis:
- I pamaina nuo 8.00 val.
- II pamaina nuo 14.15 val.
- III pamaina nuo 17.00 val.
Mokinių atostogos:
Rudens atostogos
2021 m. lapkričio 3 d. – lapkričio 5 d.
Žiemos (Kalėdų) atostogos
2021 m. gruodžio 27 d. – 2022 m. sausio 7 d.
Žiemos atostogos
2022 m. vasario 14 d. – vasario 18 d.
Pavasario (Velykų) atostogos
2022 m. balandžio 19 d. – balandžio 22 d.
Baigiamajame kurse - Pavasario ( Velykų) atostogos neskiriamos.
- Profesinio mokymo teikėjo mokymo proceso organizavimo tvarkaraštyje įrašytos kontaktinės valandos, sutampančios su švenčių dienomis, įskaičiuojamos į mokslo metams numatytą mokymosi laiką, tačiau profesinio mokymo teikėjas privalo užtikrinti, kad būtų pasiektos atitinkamoje profesinio mokymo programoje apibrėžtos kompetencijos ir nustatyti mokymosi pasiekimai. 2021-2022 m. m. Šventinės dienos: Rugsėjo 1d., Lapkričio 1,2 d, Gruodžio 24d., Kovo 11d., Balandžio 18 d.
- Kompetencijų vertinimas yra profesinio mokymo sudedamoji dalis; joms vertinti skiriama viena savaitė, kuri yra ugdymo proceso dalis.
- Esant 25 laipsniams šalčio ar žemesnei oro temperatūrai pamokos nevyksta I ir II kurso mokiniams. Šios dienos įskaičiuojamos į mokymosi dienų skaičių.
Paskelbus ekstremalią situaciją, keliančią pavojų mokinių sveikatai, mokykla priima sprendimus dėl ugdymo proceso koregavimo ir perėjimo į nuotolinį arba dalinai nuotolinį mokymą. Pagal ugdymo planus numatyta 30 proc. mokymo vykdyti nuotoliniu būdu.