Mokytojas ir mokinys turi „gimti“ iš naujo
Pirmasis karantinas išmokė mus adaptuotis netikėtomis sąlygomis, paisyti mokymo nuotoliniu būdu ypatumų, kai mokytojas mokiniui tampa partneriu, – o antrasis dar labiau sustiprino jausmą, kad ir mokytojas, ir mokinys turi „gimti“ iš naujo: mokytojas privalo rasti būdą išlikti partneriu, o mokinys – mokytis – ne reikalauti iš mokytojo, o tapti jo sąjungininku, tokiu būdu siekdamas įgyti žinių ir praktinių gebėjimų. Ypač daug pastangų pareikalavo praktinio mokymo organizavimas. Kaip nuotoliniu būdu mokyti masažo technikų, kirpti plaukus, atlikti veido ir kūno procedūras, kaip suvokti ir valdyti gamybines technologijas?
Ne veltui sakoma: nėra to blogo, kas neišeitų į gera. Sunkumus ir iššūkius padeda įveikti komandinis darbas, kai prie veiklų, t. y. profesinio mokymo programų modulių vykdymo ir pristatymų, prisideda dar keli moduliai ar programos. Žinoma, reikia nenugalimo noro dirbti kitaip, noro judėti ir kurti.
Straipsnio šaltinis >>>