Versija neįgaliesiems Puslapio struktūra  

Mokytojas ir mokinys turi „gimti“ iš naujo

Pirmasis karantinas išmokė mus adaptuotis netikėtomis sąlygomis, paisyti mokymo nuotoliniu būdu ypatumų, kai mokytojas mokiniui tampa partneriu, – o antrasis dar labiau sustiprino jausmą, kad ir mokytojas, ir mokinys turi „gimti“ iš naujo: mokytojas privalo rasti būdą išlikti partneriu, o mokinys – mokytis – ne reikalauti iš mokytojo, o tapti jo sąjungininku, tokiu būdu siekdamas įgyti žinių ir praktinių gebėjimų. Ypač daug pastangų pareikalavo praktinio mokymo organizavimas. Kaip nuotoliniu būdu mokyti masažo technikų, kirpti plaukus, atlikti veido ir kūno procedūras, kaip suvokti ir valdyti gamybines technologijas?

Ne veltui sakoma: nėra to blogo, kas neišeitų į gera. Sunkumus ir iššūkius padeda įveikti komandinis darbas, kai prie veiklų, t. y. profesinio mokymo programų modulių vykdymo ir pristatymų, prisideda dar keli moduliai ar programos. Žinoma, reikia nenugalimo noro dirbti kitaip, noro judėti ir kurti.

Straipsnio šaltinis >>>

 

  atvira informavimo konsultavimo orientavimo sistema      

Išsaugoti
Sausainiukų nustatymai
Naudojame slapukus siekdami užtikrinti, kad mūsų svetainėje gautumėte geriausią patirtį. Jei atsisakysite slapukų naudojimo, ši svetainė gali neveikti taip, kaip tikėtasi.
Sutinku
Nesutinku
Plačiau
Statistikos slapukai
Google Analytics
Sutinku
Nesutinku
Funkciniai slapukai
Cloudflare
Sutinku
Nesutinku
Adform
Sutinku
Nesutinku